Szilveszterezz magyar tervezők kreálmányaiban!

Múlt héten, amikor visszatekintettünk kicsit 2017 legnagyobb divattrendjeire (amivel kapcsolatban épp fut egy nyereményjáték az Instagramomon!), említettem nektek, hogy az idei év legdivatosabb textúrái a tüll, a bársony és a flitter voltak. Ezek az anyagok ráadásul kitűnően illeszkednek az ünnepi ragyogáshoz is, így a szilveszteri outfiteket bátran építhetitek rájuk. Az idei év utolsó blogbejegyzésében inspirációként három szettet hoztam nektek ezekkel az anyagokkal, ráadásul mindhárom szettben megjelennek a magyar tervezők munkái.

 

_dsc1537.jpg

 

_dsc1529.jpg

 

 

Erre a rózsaszín tüllszoknyára a Navona fashion kollekciójában találtam rá, és az előző posztomból már jól ismert glitteres, kockasarkú bokacsizmával dobtam fel. A tüllszoknyát egy ujjatlan bársonygarbóval kombináltam, hogy mindez egy vagány, laza szettet eredményezzen. A Navona márka mögött egyébként Megla Rózsa divattervező áll, akinek kollekcióit a letisztult, időtlen elegancia jellemzi.

 _dsc1607.jpg

_dsc1596.jpg

 

A második szettem középpontjában ez a flitteres MERO ruha áll Merő Péter tervezésében, amelynek különlegessége, hogy ha visszahajtjuk rajta a flittereket, akkor egy fekete ruhát kapunk. Szerintem ez a dögös, kígyópikkelyre emlékeztető kékes-zöldes verzió jobban illik a szilveszteri bulihoz ☺ Ebbe a szettbe is belecsempésztem a bársonyt, méghozzá a sötétkék combcsizmával. Egyébként Merő Péter kollekcióit is azért szeretem, mert kifinomult, klasszikusan nőies darabokból áll.

 _dsc1655.jpg

 

Beszéltünk már arról itt a blogon, idén milyen hatalmas sikert arattak az off-shoulder felsők és ruhák. Harmadik szilveszteri szettemben én is egy dögös, piros színű off-shoulder overállhoz nyúltam, amit egy pezsgőszínű rekavago topánnal dobtam fel. Réka neve mindenkinek ismerősen cseng, aki egy kicsit is követi a magyar divatvilágot, hiszen Magyarország talán legismertebb cipőtervezőjéről beszélünk. Ez a darab, ami rajtam van, egyedi tervezésű, a Kate és a Marlene fantázianevű rekavago cipők kombinációja.

Szerintem az outfithez kiválóan illeszkednek a Rienne creations ékszerei, amik személy szerint nekem hatalmas kedvenceim, hiszen aprólékosan kidolgozott, magas minőségű darabokról van szó. A Rienne szintén magyar márka, és különleges ékszereik  szerintem gyönyörűen ötvözik a modern és a vintage formavilágot. 

#styledbycsillu tipp: ha tetszenek a Rienne creations ékszerei, csapj le rájuk most 20 % kedvezménnyel: használd vásárlásod során a styledbycsillu kódot! 

Én egészen biztos, hogy az év utolsó nagy bulijában eközül a három outfit közül fogok választani ☺ Akár az elegánsabb, akár a kicsit extrémebb stílust kedveled, remélem, tudtalak ezzel a posztommal inspirálni! 
Köszönet a fotókért  Péteri-Takáts Kamillának!

 

 

 Te tudod már, miben fogsz szilveszterezni? Boldog új évet kívánok minden olvasómnak! 

 

_dsc1649.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://styledbycsillu.blog.hu/api/trackback/id/tr2613534381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess Instagramon is!

Címkék

beauty (1) celebrity (8) divat (4) divattipp (22) esküvő (1) fashion (3) fashionweek (7) furdoruha (2) gála (5) halloween (1) hollywood (2) hordjmagyart (9) insta (2) kisfekete (3) nyár (1) ősz (2) outfit (18) stylist (8) tavasz (1) travel (6) trend (18) wishlist (13) xmas (1) Címkefelhő

Csatlakozz

süti beállítások módosítása