H&Moschino: megérkezett a legújabb kollab kollekció

A H&M minden év novemberében meglep minket egy különleges kollekcióval, melynek során high fashion tervezőkkel együttműködve kreálnak sokkal pénztárca barátabb darabokat. Idén sincs ez másképp, Alexander Wang és Erdem után ezúttal Jeremy Scott, a Moschino vezető tervezője alkotott.

A kollekciót október 24-én mutatták be szupermodellekkel New Yorkban, többek közt Gigi és Bella Hadid, illetve Naomi Campbell közreműködésével. A kifutó egy utcára hasonlított, ami arra utalt, ahol Jeremy a legjobban szereti látni az általa tervezett darabokat. Íme egy kis ízelítő a show-ról:

Már ebből is látszik, hogy Jeremy Scott nem hazudtolta meg önmagát, a HM x Moschino nagyon változatosra sikerült! Pontosabban a "Moschino [tv] H&M" ugyanis ez a hivatalos neve. De miért TV, Jeremy? "Egy globális szimbólumot kerestünk és a TV-ről aztán mindenki tudja hogy micsoda. Plusz, remekül illeszkedik sok motívumomba."

Nem könnyű általánosságban a kollekciót jellemezni, ha kellene biztosan ilyen szavakat használnék: őrült, extravagáns, és provokatív. A tervező esztétikájának lényege az anti-divatelitizmus, ami megjelenik például a kommersz márkakapcsolásban (Mickey Egér 90. szülinapja ihlette a Disney kapszulakollekciót, vagy ahogy Jeremy elnevezte: "Cartoon Couture"). Így kerülnek egymás mellé a "leöltözést" hangsúlyozó MTV printes kapucnis mackók és a tipikusan Moschinós arany-lánc-bőr kombók, és ezt az üzenetet erősíti tovább a férfi/női darabok határainak elmosása is. Ezzel ünnepli Jeremy a barátságot és a sokszínűséget!

A mai posztomban bemutatom Nektek, hogy én miként viselem a H&Moschinot, hogy mégse legyen olyan őrülten extravagáns, mint Jeremy stílusa. Három egymástól különböző szettben igyekeztem hordhatóvá és nem túl eltúlzóvá tenni a darabokat!

A poszt végén a teljes kollekciót megtalálhatjátok a galériában!

 

Disney Figurák

Az első szettemben ezt a pink Disney figurás pulcsiruhát kombóztam össze egy fekete harisnyacsizmával. Szerintem az összhatás nagyon bohó és játékos lett. A hajamat is próbáltam játékosan Mickey egér füleihez hasonlóan felcsavarni és a rúzs felvitelénél is extráztam picit. Szerintem ez a minta megszólítja a mindannyiunkban ott élő örök gyereket! :)

Farmer Fever

A második szettemhez ezt a farmer együttest választottam! Nagyon megtetszett ez a fordított megoldás, a szoknya mintha kabát lenne, a top pedig, mintha nadrág! Egyszerűen imádom, a kedvenceim idén! Azzal tettem picit visszafogottá, hogy basic színnel, azaz egy fehér garbóval és csizmával párosítottam! Persze a fehér helyett feketével is tökéletes, de finoman próbáltam azért egy csavart vinni én is! ;)

Bundásoknak

Jeremy gondolt kutyagyerekeinkre is, ezért kutyaruhákkal és nyakörvvel is előhozakodott! És milyen jól tette! :D Az insta követőim már biztosan ismerik Süti kutyám, most viszont megmutatom nektek is! Nagyon tudja viselni a nyakörvet, igazi fashion sztár eb! :D


A fekete-arany-lánc kombináció az egyik leghangsúlyosabb elem a kollekcióban. Ezt itt én Süti nyakörvén és a fülbevalón hoztam, mellé pedig egy fekete bundát húztam, aminek a hátán Moschino felirat van! Ehhez csak egy farmer-pulcsi-bokacsizma szettet passzintottam, de azért itt is belevittem egy picit csavart: a pulcsi enyhén crop-top, a farmer zsebe is különlegesebb, ahogy a fehér weszkó hatású csizma is!

Sőt, Jeremy a fázós kutyusokra is gondolt, a csípősebb napokon fashionista kiskedvenceknek jól jöhet egy ilyen kabát :)

kutyu1.jpeg

Krézi Kiegészítők

Végül, de nem utolsó sorban a kiegészítőkről is szeretnék pár szót ejteni. Na azt hiszem ezek lettek a legtúlzóbbak! Az extrém formákat képviselik a lakat alakú táskák, de számomra az óvszer-táska a csúcsok csúcsa! Akinek máris felcsillant a szeme az extra daraboktól, annak megsúgom: óvszer alakú fülbevaló is van ;) és a ready-to-wear vs óvszer szóvicc a biztonság kedvéért egy póló printre is felkerült, csak hogy biztosan átjöjjön az üzenet :)

A formák mellett a méretükben extravagáns kiegészítőkre ment rá Jeremy: az ikonikus Moschino bőrkabát táska extrém-minibagként került be (amibe tényleg nem fér a bankkártyán kívül több); a másik véglet pedig az abszurdan oversized hátitatyó, övtáska és aranyfülbevaló.

A Teljes Lookbook

Itt pedig megtaláljátok a kollekció összes darabját, írjátok meg kommentben, hogy Nektek melyik jön be legjobban! Szemezgessetek:

Női:

Férfi:

Tippként annyit mondanék, hogy gondolkodjatok előre és ha megtetszett valamelyik szerkó, akkor nem árt sietni, mert már aznap sold out a legtöbb termék! Ha el akarod kerülni a tolakodást és a sorban állást, akkor az online módot javaslom, november 8-án reggel 10 órakor nyit ott is a kapu! Sok szerencsét a vásárláshoz!

Ha tetszett a poszt, kövess itt a blog.hu-n, naponta frissülő tartalomért pedig kövess az Instagramon és érdemes Facebookon is lájkolnod az oldalam :)

Stylist szolgáltatásaimat keresd a weboldalamon!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://styledbycsillu.blog.hu/api/trackback/id/tr3314333461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess Instagramon is!

Címkék

beauty (1) celebrity (8) divat (4) divattipp (22) esküvő (1) fashion (3) fashionweek (7) furdoruha (2) gála (5) halloween (1) hollywood (2) hordjmagyart (9) insta (2) kisfekete (3) nyár (1) ősz (2) outfit (18) stylist (8) tavasz (1) travel (6) trend (18) wishlist (13) xmas (1) Címkefelhő

Csatlakozz

süti beállítások módosítása