Hordj magyart! Party szettek magyar tervezőktől

Ha már Szilveszter akkor szeretem megadni a módját az újév köszöntésének és elegánsabb ruhákba bújni. Tavaly készítettem egy blogposztot (amit itt elolvashatsz) amihez magyar tervezők kreációit használtam és mivel imádtam ezt a posztot, ezen felbuzdulva úgy döntöttem hagyományt teremtek belőle!

Szerettem volna az igazi szilveszteri életérzést megvalósítani, ezért helyszínül az egyik kedvenc budapesti koktélbáromat választottam, a Kempinskiben található Blue Fox bárt. Ami a gyönyörű sminkemet illeti Pádár Detti (@makeupbydetti) hozta el a füstös lebújok hangulatát, amit kedvenc fotósom Kliszek Anti kapott lencsevégre. Na de nézzük is meg együtt mik voltak az idei  kedvenceim!

nye_montazs_1.png

Éjkirálynő

A sort kezdem is Sármán Nórával, aki elképesztő minőségű csipkéből varázsol meseszép menyasszonyi ruhákat. Sokan nem tudják azonban, hogy nem csak az aráknak alkot, van egy alkalmi ruha vonala, ami szerintem hihetetlenül zseniális. Most egy fekete aszimmetrikus szépségbe bújtam, aminek a háta gazdagon gombokkal díszített, mondhatni Nóri védjegye! Azt szeretem a legjobban Nóri alkotásaiban, hogy a kislányos bájt ötvözi az igazi Femme Fatale érzéssel! Szerintetek is?

img_0227.jpg

img_0247.jpg

Romantikus Libbenés

A második kedvencem, akit már tavaly is a felsorolásba tettem: Merő Peter. Péter showroomjába belépve olyan mintha egy szentélybe csöppennék, megcsap az alkotás szele és teljesen magával ragad a kreativitása. Nagyon sokféle anyagot használ, ami mind-mind nagyon egyedi és megismételhetetlen, mégis minden ruha a végén szinte megszólal, olyan sokatmondó, lehet akár virágos, flitteres, rojtos vagy fodros! Az igazi nőies nőt keltheted életre magadban, ha Merő ruhába bújsz!

img_0175.jpg

img_0193.jpg

img_0164.jpg

Ultra Sikk

A sort pedig Zoób Kati ruhájával zárnám, amivel rögtön szerelembe estem, nagyon megfogtak ezek a pántok és ez a mélylila szín (vagyis ultraviola, ami éppen az év színe 2018-ban!). Kati ruháiba bújva igazi tekintélyt parancsoló, figyelemfelkeltő és komoly nőt varázsolhatsz magadból. Ha Instagramon követtek, ott már láthattatok korábban Katti Zoób-ban, Moszkvába két gyönyörű kabátját is kivittem, amiket itt és itt nézhettek meg. A 30+ korosztálynak elsősorban, de a 40-50 felettieknek is szintén jó szívvel ajánlanám!

img_0065-2.jpg

img_0100.jpg

Neked melyik outfit a kedvenced?

HA TETSZETT A POSZT, KÖVESS ITT A BLOG.HU-N, NAPONTA FRISSÜLŐ TARTALOMÉRT PEDIG KÖVESS AZ INSTAGRAMON ÉS ÉRDEMES FACEBOOKON IS LÁJKOLNOD AZ OLDALAM :)

STYLIST SZOLGÁLTATÁSAIMAT KERESD A WEBOLDALAMON!

A bejegyzés trackback címe:

https://styledbycsillu.blog.hu/api/trackback/id/tr4414524430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Kövess Instagramon is!

Címkék

beauty (1) celebrity (8) divat (4) divattipp (22) esküvő (1) fashion (3) fashionweek (7) furdoruha (2) gála (5) halloween (1) hollywood (2) hordjmagyart (9) insta (2) kisfekete (3) nyár (1) ősz (2) outfit (18) stylist (8) tavasz (1) travel (6) trend (18) wishlist (13) xmas (1) Címkefelhő

Csatlakozz

süti beállítások módosítása